Jesus walks with G.I. Joe

Jesus walks - Kanye West
är dagens låt.

Dagens fail är att jag blev misstrodd som 18 åring, han trodde att jag var 17 år när jag egentligen är 19 om några veckor :o

Den här veckan som kommer är jag stationerad i fornåsa hos föräldrarna i brist på mat och pengar. Så jag kommer få en hej dej tid att göra saker. Saker som; planerna på t-trycken, söka jobb (weii), göra meningslösa saker med små pärlor och bränna hjärnan på ännu ett kul Xbox spel (:



Idag ska jonte och jag kolla på G.I. Joe i nkpg.
Google har forskat fram röststyrning-sökmotor till mobiler.
Ännu en Iphone har sprängts i nyllet på en stackare.
Jag åker tåg :D
Michael Jackson har fortfarande inte blivit zombie...
Allt är skrivet på min W760i mobil!
Och snart ska jag träffa Shima och leka med henne, Muahahaha
Hej:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0