En grej, och 2?

Imorgon (alltså nu på morgonen) ska jag till ArbetsFörmedlingen för första gången. Om jag ska vara ärlig så känner man sej lite mer vuxen nu än förut när man flyttade till egen lya vid 16 år's åldern och pluggade på Curtan...

Tiden går fort när man har kul ;)



T-Shert fronten: jag har hittat en möjlig tryckfirma som gör dugligt stora tryck på tröjor men inte stora nog, annars hade jag planerat att trycka dom på egen hand med några enkla knep.
Om allt går vägen så kan tröjorna kosta runt 200-250 kr, beroende på råmaterian.



 Kan man tänka sej att jag har gått industriFörberedande utbildning i 3 år ? :D   Nu är jag nästan helt sysslolös i väntan på jobb. Så vad passar inte mer än det jag gör här på bloggen!!



Bild: Från Davinci's kända konstverk den roliga gubben i ringar och fyrkanter!
Jag tänkte inte på placeringen på öronen,ögonen eller slipsen när jag gjorde strecken.

Se så perfekt knasit det kan bli ^^

Enjoy!










Kommentarer
Postat av: AJ

tjenare killen, lägg till mig som länk?: http://actionz.blogg.se peace

2009-08-01 @ 14:33:12
URL: http://actionz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0